underbart väder..

vädret i huvudstaden e kanon!
i göteborg regnar det.. hähä.. jimmy var bitter på jobbet när jag pratade med honom idag! regn  och utejobb ingen bra kombo enligt honom.

I övrigt vaknade jag upp bredvid mitt hjärta.. hon var väldigt pigg och glad idag ( hon brukar vara lite segstartad annars)

hon påstod att det inte gick att vara trött när " någon" dansade å pratade hela tiden.

Lagom mycket på jobbet och ikväll ska jag träffa micke för att överlämna hans kostym:)
Jag tänkte även bjuda mami på middag.

Det ska bli mys,

å nu. Pepsi max.

puss

dagens Ps:
Kommentar från en anonym bloggbeundrare:

"haha kul att du är super duper kär och hör fågelsång medan hon tyker om dig jätte mycket! Hahahaha men tycka om är ju alltid ngt. Patetiskt - fattar du inte att folk skrattar åt dig? Kolla bara på henne och sedan på dig med ditt svettiga face med grisnäsa och njut så länge det varar. Pumpa lite mer så kanske hon blir kvar några månader i alla fall, men hoppas inte på för mycket!"

Man får tacka:) och som jag brukar säga... allt handlar inte om utseende:) men du anonym, kan vi inte ta en öl ngn dag å snacka minnen?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback