lördag

trevlig kväll med Micke igår...:)
Vi tog oss till vasaparken å intog en kebab med bröd å en mjukglass i solen.. sen promenerade vi vidare till mickes kompisar på östermalm å tog några glas vin å pratade....

fler anslöt och jag skulle hem... men micke övertalade mig att  följa med å vi hamnade på berns... där slutar jag minnas typ.. men jag vet att jag hade roligt , men inte vad jag drack...

Linus hetsade om " ett ställe" så jag drog dit, men när jag kom dit så hade idioten dragit med en tjej:D vilken lirare...
I samma vända hörde natta av sig.. hon var såklart på patten.. så jag drog dit å tog ett glas med henne å hennes kille:)

jag kunde inte riktigt ha kul för jag hade en olustig känsla om mami... men så var det inte.. vad man får för sig på fyllan..

Jag var fruktansvärt trött så visiten på båten var kortvarig... svarttaxi med Jamal hem.. det var en åktur det....
somnade med kläderna på soffan...

Dagens mundration blir Ikea... Mor å jag ska dit å handla lite... Ikväll är det schlageryra igen... final... jag  e emåttligt taggad kan jag säga....

Vi får se vad jag hittar på.. jag vet att micke å christian inte är några schlagerkillar.. inte nicke å kalle heller... :) vi får se helt enkelt..

jag saknar mami,
undra vad hon gjorde igår... nu jobbar hon å e duktig
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback