jag ligger ...

jag ligger sömnlös och tänker just nu.
jag har läst furton( ord mimmi kommit på) olika bloggar .

Mina favoritbloggar säkert 20 gånger, men börjar ge upp hoppet på att ngn ska uppdatera denna sena timme.

Nu låter detta som en deppblogg, men inte alls.

Jag vill passa på att tala om att jag mår bra...riktigt bra:

Vädret är strålande.. sommaren analkande, familj och vänner mår bra.
och Mami. finns inga ord.

Just i denna sekund tittar de första solstrålarna fram bakom husen här i området...
jag ska göra frukost nu och se på soluppgången.

önskar mami var här och gjorde det med mig:$

vart tog hon vägen idag föresten?
somnade förmodligen. sånt som händer... :)

vi kan ses en annan dag... saknar ju dig... på riktigt... vi har ju precis som du sa inte setts så mycket på sistone:)

puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback