hälsoresan

efter jobbet igår tuggade jag i mig resterna av godiset från kvällen innan.. skulle Skipper storma in genom dörren skulle jag förmodligen behöva sanera lägenheten efteråt.

SOm grädde på moset vevade jag å mami ihop en skön liten äppelkaka å åt glass framför mamis favoritprogram- Försvunnen på tv4. alltså inte att någon sprungit vilse i lokalerna på tv4 utan folk som söker nära å kära...:)

Mami var sugen på kanelbullar efter att det luktat bageri i hennes trappuppgång, men äppelkaka var inte fy skam det heller:D

jösses vad mätt jag blev.
Har fått höra att hennes chefer visst läser bloggen... skrämmande , roligt å otippat... Välkomna!

vispade ihop lite skön korvstroganoff igår oxå.. jag sa att det var  till mig själv, men egentligen var det för att lilla Ela inte skulle behöva jobba på tom mage idag... såsen... förlåt.. korvstroganoffen fick tydligen godkänd från expertisen- mami herself!!

fick gulliga sms idag oxå... jag rodnar... på riktigt när jag läser dom tack älsko!!!
<3

kan ett hjärta växa? jag undrar det känns så!!

saknar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback