guds revanch?

 Haft en magisk helg. jag har inte gjort mycket, men har spenderat den med Mami.

Igår bowlade  jag, mami och shirin ... vi spelade även buzz där shirin mosade oss totalt.. jag lyckades till och med , med bedriften att få noll poäng... förstå.. svettig fejja, grisnylle och helt jävla blåst... toppenkille må jag säga:)

senare på kvällen fick jag träffa Touse då mami skulle träffa vildkattan från skellefteås skogar... vi träffade även christian söderström från skellefteå... stilig karl det där!!

 igår fick även gud sin revanch på mig.... Jag skrattade ju så gott åt Ferre Kovacs när han skulle briljera på rollerblades å drog världens vurpa.
 
Igår var det min tur... jag hade, slarvig som jag är, inte plockat undan några tennisbollar som låg å skräpade på golvet... När jag skulle ut å hämta telefonen i vardagsrummet bjöd en av tennisbollarna mig på en riktig lufttur.

Jag blev skitskrajj å hann tänka 100 tankar innan jag med en duns slog i golvet... där låg jag hjälplös och skrattade samtidigt som jag hör mamis söta stämma;

" Ramlade du??"

Hon gick ut å fick se mig liggandes där på golvet å bröt ut i ett asgarv med kommentaren:
"DET DÄR SKULLE JAG VILJA SETT"

filmmys och mami somnade... å när jag låg där med henne på axeln å hon kramade min hand i sömnen samtidigt som hon gosade upp sitt huvud mot mig kände jag äkta lycka...

skjutsade hem mami imorse.. första dagen på jobbet för henne!! hoppas det gick bäst!!

<3

NU:

" tunnbrödsrulle någon?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback