fy fan vad ful...

folk som kisa hela tiden när dom går...
idag ville jag stanna å skrika på en kille att han skulle öppna ögonen å kamma till sig..
ja jag vet att jag kanske inte e rätt käft att skrika om att kamma till sig , men ändå!!

John batong och jag har konverserat idag.. det var trevligt...
Nicke e ölsugen... ovanligt..
shirin ringde å frågade om jag skulle se schlagern.. första reaktionen: " va e de idag"

jag antar att mami ska se den oxå.. i sällskap av shirin.... sist dom gjorde det var jag med... det var en upplevelse och en riktigt rolig kväll..
snart slutar mami jobbet... hon e en hårt arbetande kvinna numera...
undra om jag ska ge henne en massage... då blir hon säkert glad och dessutom får jag ta på den jag gillar mest av allt!!



Nu:
facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback