friday night

hey hå!
 lördag morgon och arbetsdagen är redan avklarad.
jag ligger i sängen, ja för att förarga alla er som tycker jag tjatar om mami, med mami och myser... ätit frukost och sådär.

Igår bjöds det på kalas i västertorp. Mamis frugas syster, Ronja fyllde 21.
vi drack vin och åt thailänskt.
efter ett tag blev Mimmi lite trött och gick i däck, men hon hade i alla fall fina nya skor som hon visade x antal gånger:)

Jag , Mami och Shirin drog vidare mot vårt andra hem, Patricia. där träffade vi Thailands-Picha  och bjöds på drinkar.

När alkoholprocenten i Shirin steg över 2 blev suget efter Kareoke för stort och vi klämde in oss i en bulle och begav oss
 mot golden hits .


tjejjerna drack vin och shots å shirin bjöd på sångshow... jösses vilken Pipa!


Idag stundar distriktsmästerskap i Laserdome och det är ju inte för inte som man kallas lasermannen:$
Peter och Stefan bjuder på tillställning ikväll.. det ska bli kul...

trist med vädret bara, men som jag brukar säga. det finns inget fult väder, bara fula kläder...

tjing och hoj!!


Kommentarer
Postat av: BLN

Herregud asså har du nått eget liv eller? Eller svansar du bara efter henne på allt hon gör?

2009-05-23 @ 17:12:42
Postat av: carl

@BLN

aaaah jag svansar nog bara efter henne och har inget liv.. själv då? öl och nacho-chips ngn dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback