bronsmatch

igår var det svullarkväll med mami. vi åt smaskigt kött med hennes familj, det var kaffe och kakor och senare , som om vi inte hade fått nog, gick vi ner å köpte en stadig påse löst och dricka... ferre banan ( mamis, pappa) bjöd på inline- godis + en rejäl vurpa på golvet. och senare även den ungerska ( jugoslaviska???) specialiten Langos..

mami håller nu på att dammsuga för fulla munnar... det e sexigt.. snart ska hon ge sig på våtmoppning.. det ser jag fram emot...:)

Idag bronsmatch för sverige.. jag har ännu inte bestämt om jag ska kolla eller om jag ska göra ngt roligare.. typ byta städa eller byta däck på bilen.

påtal om att byta däck på bilen... ela påstår att inga tjejjer har bytt däck på bil... kan någon bekräfta eller dementera det?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback