4-5, 3-9

efter en heldag i bil å saknad efter mami med shirin å shirins mamma . god middag som jag bjöds på  (tusen tack Anne!!)
så sladdade jag genom stan med 10000 marathonlöpare å landade på lidingö där jag träffade cragus... vi snackade skit, stod på händer, skrattade å lirade nhl

jag fick pisk 4-5 och 9-3 bara att inse att man inte kan leva utan skill-stick.. jag e förnedrad.. kissad på... förödmjukad . krossad.. you name it.. jag käkade is å svalde snusen av den chock cragus propaganda-lir bjöd på!!!
men jag ska TRÄNA!!

nu ska jag möta upp christian i stan å sen förhoppningsvis även mami!! <3<3<3<3<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!!

cragus steker i solencragus försökte fota mitt bögband
picknickkorg full med godsaker
MYS i solen!!!

Föresten, jag har 214 kr kvar att leva på till den 25.e nästa månad..
Utgång??
HELL YEAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback