trevlig tillställning

Shirin hade 25årskalas igår.
Supertack till Shirine och Anne som ställde till med en trevlig tillställning
Mycket god plockmat, vin och öl samt trevligt umgänge.

Jag , Mami och Janniskske tog et tpar glas rose här hemma hos mig innan vi  åkte till shirin

hos shirin åt vi , som jag skrev ovan, gott och drack gott in på småtimmarna.
vi packade in oss i en tunnelbanevagn, sjöng och dansade å hanmande tillslut på snaps.

ett par öl och en shots senare var vi påväg igen .. denna gång mot patten.. En fyllevurpa och ett snesteg senare så var vi påväg hemåt igen..

ela , jag, janniskske och Limpan
Mat kastades klackar på horskor gick varma och senare på natten föll både en och två tårar

Idag har älsklingen varit bakis.. jag har pysslat om henne lite med mat och milkshakes.

vi  har tillbringat  hela dagen i soffan.. så nu ere nog dags att ta kväll å kola en film å äta lite onyttigt.

så underbart att han henne hemma igen!!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback