redan klar?

javisst.. jobbet blev kortvarigt idag.. Jonas kom in och hjälpte till.. det var bra:)

nu ska jag ut å spring på natursköna djurgården-- skönt att röra på sig å tänka lite:) men jag vet ju vad jag kommer tänka på......  sen kanske en vända till gymmet.

senare åka till tvättfirman daggstigen, hämta lite tvätt och kanske hjälpa mor och far att bestämma om det e bäst med 8 eller 10 cm stolpar på altanen..

frågar ni mig är det en världslig sak:)

cragus å jag hookar lite senare kanske... ett berg med löst å ett dussin matcher 09.. man tackar

ela hade en jobbig resa till staterna, men är nu  på broadway!  coolt ! hoppas dom får det bäst!

" not a day pass me by ,when I dont think of you <3"

en stilla undran:
varför ser gubbar som cyklar med bar överkropp så roliga ut?

T- 166 Hrs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback