frugorna

som ni vet är Mami i New york.. rykten gör gällande att hon fick träningsvärk efter gårdagens shopping.
Hennes fru, Mimmi, ville tydligen inte vara sämre.

så under hennes besök i heron city köpte hon fyra fulla kassar mat å promenerade dryga 2 kilometer hem till sätra...

storstilat:D

dom e så fina frugorna.. "ingen skit utan flugor som vi brukar säga"

"frugorna in action.. dom förlovade sig ju faktiskt till och med i thailand.. giftermål i vår"


för övrigt så såg jag idag en tant som skulle fickparkera utanför min port.. hon hade bara 6-7 meter att parkera..

hon lyckades med bedriften att köra in i trottoarkanten utan att komma in i den " lilla" fickan" 4-5 gånger.. sen gav hon upp...

enligt mig borde kärringen ge upp totalt.. lämna in körkortet å köpa ett sl-kort.. men det e ju bara min åsikt


Kommentarer
Postat av: maar

helt rätt, kvinnor kan inte fickparkera...om man bortser från mig då!

2009-07-05 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback