ytterligare ett minne från mitt liv. tvättar folk inte stjärten?

jaag var på turne utanför stockholm och hamnade i en stad i södra sverige.
 eftersom vi inte hade åldern inne så  hamnade vi på kvällen på ett sunkigt hak i utkanten av stan.
påvägen hem ( jag bodde på hotell) så stannade vi till på mcdonalds.

på mcdonalds stod vi å beställde när kompisen min plötsligt fick en dippsås i nacken.

gärningsmannen försvann från platsen .
kompisen min blev mycket ledsen och jag frågade om hon ville följa med till mitt hotellrum och duscah av sig.
det ville hon.

jag väntade på sängen medans hon duschade. när hon sen kom ut var hon inlindad i en handduk.
hon satte sig på sängen å vi började prata.
efter en stunds samtal sa hon att  hon skulle gå in på toaletten å sminka sig.

när hon reste sig var det en brun rand på täcket...
jag såg det!!!
Hon såg det!!

men vi talade inte om det..

Tvättar inte folk stjärten?
jag gör det med nöjje.. smygbög kanske.. inte fan vet jag´men skönt e re:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback