trött

trött som jag var efter att stigit upp okristeligt tidigt imorse för hemfärd kände jag mig stolt över att genomfört en dags jobb.
tog vändan förbi mor å far påvägen hem utan att tänka på att dom börjat med GI-mat vilket resulterar i att det bara är saker som smakar skit i kylskåpet... 
Imorgon har det i alla fall utlovats kyckling med potatis å sås!!!

jag äter  fläskfile ikväll..med pasta!!

"DOCKAN  chukie bor i skellet"
 "naturen var vacker.. sist jag var där var det barmark.. nu 22 grader kallt å snö"
" jag bjöd Eva och Maar på ett riktigt skrovmål"
" en dooleys hade maria införskaffat.. jag var itne sen på att smaka"
" på fredagskvällen var det livespelning på scandic... det var blandade åldrar på gästerna.. Linus ( född88) och tanten( fdd 46) hittade varandra
"lördagen bjd på pulkaåkning i Klutmarksbacken"
"maar var rustad för kyla.. eftersom jag hade lågskor och vårjacka med mig fick jag låna Marias pappas Dans varma vinterkläder"
" det otroliga hände...!! VI SÅG RENAR!!!!"
" Marias kompis JP-Jenny tog tillsammans med maria en stormfylla... trots att dom under " ölspelet  inte tog en endaste riktig " klunk"
" dom andra två kompisarna Jp-Tea och Jp-tove höll sig lugnare"
" jag hade roligt i skellet"


Jag publicerar inte alla blder på tjejjerne för att dom ska slippa skämmas ihjäl:)
det ryktas om att Lillen ska flytta in hos JP-Jenny på onsdag och sedan följa med till australien..

jag vet inte.. jag vet inget längre!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback