lapplisa och kuksven

idag såg jag en lapplisa som lappade en bil
 eftersom det snöat väldigt mycket i huvudstaden så är det följdaktligen mycket snö på bilarna...
så för att kunna fästa böteslappen på rutan så skrapar lapplisorna glatt rutorna på bilen ...

alltid ngt bra i det dåliga.

ironiskt nog lyckades jag få en böteslapp idag.. oplastad så den såg ut som en knöglig dsktrasa.. .. dessutom på en oskrapad ruta..

det suger


idag lämnade jag in min telefon för reparation,
jag la ner tre föremål i min innerficka å stängde dragkedjan. det var simkort, minneskort och batteri.

när jag skulle plocka upp de tre föremålan fann jag. batteri  och minneskort... ngn som kan lösa den ekvationen till mig?


KUKSVEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback