fis.

idag var  det ngn som fes på gymmet så att det luktade sur mjölk.
 jag kollade lite anklagande på alla greker, syrianer, räk-svennar innan jag märkte vem gärningsmannen var.. eller gärningskvinnan kanske är mer korrekt.

jag visste inte att kvinnor kunde släppa ut sånna illaluktande gaser.. bara mamma å syrran då.

i samband med detta minndes jag med förtjusning en av hockeylagets resor till gotland.. eller kanske snarare utgången efter hockeymatcen.

stället var munken. och på roadtrip så mår inte magen så bra.
så vid baren på munken så passade jag på att släppa en , vad jag trodde var, liten fjärt.. men det blev en mastodontfis ( LJUDLÖS DOCK).
den var itne bara stor i volym utan den luktade illa å lukten spred sig snabbt och bara ngn sekund senare frågade en gotlänning:

" SKÄÄÄIT DU PÅRAJJ?!?!"

jag nekade ok pekade på en annan kille i laget.. en av den aggresiva sorten..
3 minuter senare  var båda påbäg ut  med varsin vakt.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback