glädjetårar

kom hem från sjukan för en stund sen. damen var med.

vi har nu ätit middag.. jättegod kyckling massa såser å potatis.
mitt under middagen började vi prata om när vi först träffades.
jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag tänkte på hur vacker å perfekt hon var då.

och att hon bara blivit bättre och bättre hela tiden.
nu bor vi ihop och jag har aldrig någonsin brytt mig såhär mycket om ngn kvinna i hela mitt liv( bortsett från mamma och syster då) och jag mår helt fantastiskt.

glädjetårar..

" det e skönt att gråta ibland sa " sa en, efter en skvätt med tårar, snörvlig michaela

" jaaa om det e glädjetårar" fyllde jag i med täppt näsa.

hon nickade instämmande.!!

nu ska jag krama på en mysmami i soffan!

må bäst så får vi höras helt enkelt...

PUSS HEJ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback