ett smörgåsbord av homosexualitet

jag har en teori om att 85 % av alla killar som går på gym är gay, eller åtminstone bisexuella.

det sneglas på varandra i speglarna, det sneglas på rumpor och svettiga muskler... man vill visa upp sig från sin bästa sida, håret e viktigt och vad man har på sig, å man får absolut inte svettas för mycket!

i duschrummet sen så får man om man har en kraftig bröstmuskulatur eller en riktigt trimmad tvättbräda höra det av nakna farbröder och turkar ( samlingsnamn för svenskar med invandrarbakgrund) med för mycket daxvax i håret å mjölkmustasch!

tur att mitt hår står åt alla håll, jag har sponsorkläder och att jag svettas mest av alla på gymmet så jag slipper misstänkas för att va gay.. eller är jag misstänk?

viii får höras helt enkelt!!

Puss hej

Ps.
vdn från huvudkontoret var på besök idag.han är dryga 65 år!
 jag hade en tröja från thailand på mig som han kommenterade med:

" det där var en frän tröjja, vart har du köpt den?"

I thailnd Motherfucker svarade jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback