en magisk kväll

med min älskling var det igår.
ballongfärden var allt det jag hade hoppats på och lite till

vi flög över hägersten , söder och djurgården. magiskt

vi passade på att förlova oss där uppe.. nee nu ljög jag:)

en bild säger mer än 1000 ord sägs det.

varför inte ta ett helt gäng bilder då?

var så goda:)

" andra sidan är ni klara? man fick vara med och sätta ihop ballongen... roligt"
" landningen var inte så mjuk som jag hoppats.. nej då man gjorde så för att komma igång"
" två nervösa ballongflygare... jovisst snusarna var inne"
" schteeek?"
" påväg upp . mäktig känsla"
" man kände sig ganska stor mot marken"
" vi såg michaelas föräldrahem"
" mys på hög nivå"
" globen, hovet och söderstadion"
"ord är överflödiga"
"gröna lund"
" flygningen avslutades med champagne-dop"
"allt var toppen visst älskling?:)"

Vi kom ju ner helskinnade å allt gick bra.. ikväll lär det bli jobbigare . får se hur det går.

viii får höras helt enkelt

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback