big deal

vad är ett big deal eller inte?
 jag vet inte...

något jag funderat en längre tid på är :

jag känner två enögda personer... hur bär dom sig åt när dom ska välja vänster respektive höger lins när dom beställer linser på internet?

man kan ju liksom inte fortsätta köpet om man inte fyller i båda!

en benta personer.. vart köper dom skor?
får dom rabbat eller har dom en hel dröse med oanvända vänster-skor i garderoben?

känn, känn, känn, känn på den.

ikväll blir det ballongflyg med älsko... något hon alltid velat gjort..  jag med.. vi hoppas på att vädret håller i sig:)

snart blir jag sambo.. det ska bli mys.
 bästa!!!

puss hej

Kommentarer
Postat av: J. Kovacs

haha du är sjuk! Rabatt på skor å grejer ! :D



Sambo.. snacka om att ni kommer ha en halv inneboende hos er ;D



Ha så mys på flygningen ring på enång när ni är på land igen så jag kan vara lugn.. och hoppa och röra er inte för mkt i ballongen så att den tippar ! :D

2009-08-14 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback