semesterlivet tar pa krafterna

I torsdags var det skartorsdag eller stjarttorsdag som vi lurade i kanadicken Dan. vi , jag och mimmi, tog pa varsin sarong och malade fraknar pa nasan. Dan undrade om vi var retarderade.

Langfredag igar och sol HELA dagen , fest och regn pa natten.. MYCKET regn.
idag har jag haft en dag pa beachen. det tar pa krafterna att ha semester. Man maste valja om man ska ha Hi, Mid eller LOW pa Acn, om man ska kliva upp kl 12 eller klockan 3.

Ha agren over vad man ska ata, om man ska dricka Iste med peach eller Lemon-smak.

Ja fy sjutton . nu maste jag ta en tupplur, for ikvall ryktas det om mini-golf och mat i fred flintas boning. PA RIKTIGT.

Mor. det gick jattebra med western union. om du nu inte fatt mitt sms.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback