jojjo

Idag  har vi spenderat dagen pa sjon. vi hyrde en longtailboat och begav oss utt i skargrden pa phi phi.
eftersom thailandarna ska tjana pengra pa allt och skulle ha 200 bath/ person och landsstigning gav vi kaptenen pa baten 400 bath for att ta oss till bra snorkelvatten och en privat strand... 

jag vet inte on batkaptenen var hog eller bara efterbliven men snorkelvattnet han tog oss till var mer grumligt an vattnet i toaletten efter en diarreattack och stranden som skulle vara privat, den var privat, men samtidigt som hamtad ur en utbildningsfilm om tjernobyl.. saggigare strand far man leta efter.
Men ganget hade roligt anda och vi sag faktiskt fiskar som inte var bruna eller skadade av radioaktivtnedfall.

ikvall ska vi  ga pa en stranklubb och svanga vara lurviga.
vi hors.

 Just ja Igar efter middag och x antal oel +sangsom+ redbull vinglade vi ut pa stan.
Jag gick forbi en skylt och laste pa den hogt:
" bikinivaxing, brazilian vaxing
jag ska fan ta en bikinivaxiing"

Micke , som vid denna tidpunkg liksom jag inte var sa klartankt efter alkoholens inverkan, sa:
" Ska du... da ska jag oxa.. vi kor"

dar insag jag att kvallen skulle bli smartsam.

Jag vandades
micke skrek
jag skrek hogre
thailandarna skrattade sa att dom kissade pa sig
men inte minst.. mitt kon ar lent som en nypudrad babystjart.

Imorn far vi tillbaka till Phuket. undrar vad mami gor.. har forsakt fa tag i henne , men utan  att lyckas..
hoppas hon vill kramas..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback