Jag ser ut som en tunna med har.

Igar pa stranden var det mini-games.

Lang(Ling??), Jag, Dan, Peter, Mami och Mimmi riggade upp pinnar pa stranden och Anvande kokosnotter som bowlingklot... vi stotte kokosnot och korde rulla langst med kokosnot pa stranden.. Vi hjulade, stod pa hander och tavlade i att kasta en liten boll sa langt som mojligt.

Enligt vittnes-uppgifter sag vi alla 4 pojkar ut som sma barn.
Peter hoppade fram och tillbaka efter en lyckad stot med en kokosnot, jag stod och kollade om stoten var godkand och hojde en svart flagga , for att sedan knacka pinnen pa mitten och borra ner den i sanden...

Ling stod pa alla fyra i vattenbrynet helt inne i sina egna tankar....

och dan

Han hade hittat en lang pinne pa stranden och forsokte spela golf med den och en liten boll...

Senare pa kvallen blev det lite kalas.

till sist sa vill jag saga..

Mimmi ser tydligen ut som en tunna med har pa vissa foton

Ling tycker att Peter istallet for att aka till mallis och jobba,  ska satta sig i ett algtorn och grilla korv.

Det var femtiofyra (54) personer igar pa lime

och sist men inte minst.

Det basta ling vet ar att halla upp kylskapskall halsofil i en liten vit kopp!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback