ja herregud

mycket har hant har sedan sist.
Pimps and hoes.partyd var det roligaste jag varit med om pa lange.
jag tjanade 350bath och drack gratis hela kvallen. blev fotad 1000 ganger av bade thailandare och turister.

lagg dar till att jag tappade bort mitt kreditkort ett par tusen bath och lyckades kasta ner en britt for en trappa och i samma veva sjalv vurpa och sla roven i samma trappa... sa nu har jag tre skinkor.,,

livet utan kreditkort aer jobbigt.. jag har kopt en skal och ska satta mig och tigga pa gatan tror jag, nej skamt och sido, det finns snalla manniskor haer som lanar ut ett par bath>D

ikvall blir det nog tokrojj igen, ingen aning om vad som sker, men nagot ska vi nog ta oss for...

nu blir det dusch en tupplur och sen middag.

puss

okej jag publiscerar lite bilder fran pimps and hoes.
"sotis."
"hororna med pimpen varan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback