lördagsslagget

undra vad som driver mig till att gå till fjolljollen.
kan det vara denna trötthet av att vakna kl halv 10 när man lagt sig vid halv 7 på mogronen.
eller denna glädje av att sova bort hela dagen i vad jag kallar lördagsslaggen...?

Herre gud.

Dagens gåta.

efter att bytt säkring på spisen fick cargus fart på mannen med det magiska nummret,
ett babylent kvinnolår, ett dussin malt och kamel ner till stadsgårdskajjen.
jätten gjorde magiska trick och trollade bort sig själv och kvinnan med 2 tiokilosvikter på axlarna,
cagge stod i centrum för intriger, löstuttar och sprit.
Själv fick jag även jag en släng av sleven, en glimt av brösten och anklagad för att inte få upp... det...
dagen efter blev inga barn gjorda... jag tog tag i dagen och la mig å sov...

MEN vem fan tog cagges nuggets??

Kommentarer
Postat av: cargus

kommer du ihåg att jag fick en currysås kastad i huvudet och donken folket tog å spöa han som kasta?

2008-09-21 @ 00:52:19
Postat av: Sara

Har Cargus någon blogg? Den förra var ju bra.

2008-09-21 @ 00:58:20
Postat av: Anonym

otroligt skönt med en seger i första matchen..Nu kör vi över HV oxå..de har tydligen problem med backarna så...=)

2008-09-21 @ 13:38:51
Postat av: carl

cagge har en ny blogg.



hv ikväll sägs det.. bara hoppas att vi kan skjuta mer än 4 skott per period idag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback