live från muggen

" finns det något skönare än att glida ner på ringen...."
hemma igen efter helt i sundsvall...Mycket hockey och lite sprit.

Flera stycken som kommenterat att dom sett mig i hallen, men ingen som kommit fram å hälsat.. skärpning!!!!
det är härligt att vara borta... men som det heter:
" borta bra, men hemma bäst".

jag tycker om att gå runt i sunkiga kläder, lukta lite illa, släppa väder i tid och otid, men framförallt...Man kan äta PRECIS när man vill....

nu ska jag ta tag i lite städning.. sen blir det slappa:)

puss på er


Kommentarer
Postat av: Maria

Visste att det va ett obekant bekant ansikte jag skymtade i ishallen, hjärnan tänkte, ditt hår växte, jag tänkte mer, dina glasögon föll ner, sen såg jag tröjan... och den förklarade saken väl och tydligt. En lokalkändis på rätt/fel ställe.

2008-09-08 @ 15:12:39
Postat av: carl

Jasså du maria.. vart befann du dig?

haha solbrillorna mina sitter aldrig på skallen numera.. måste blivit smal eller ngt:P

Postat av: Maria

Lite till vänster om dig om jag nu minns rätt. Säg som det är, du tycker brynäs glänser :) därför detta solbrillsfenomen.

2008-09-09 @ 17:31:14
Postat av: carl

du skulle givit dig tillkänna:)

vilken av matcherna var det då++

2008-09-09 @ 17:39:01
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: Maria

Hemmaplan = derbymatchen. Och vi vet ju alla att den slutade i katastrof.

2008-09-10 @ 09:30:53
Postat av: carl

jasså du e timråit du..

va en rolig match att se , som ofärgad vill säga:)

2008-09-10 @ 16:21:34
URL: http://carltaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback