Haha...

Tröjjorna gjorde tydligen succé. har redan fått 5 nya läsare till bloggen min:D

Tack;:D

en vecka till elitseriepremiär.
Jag har ju tidigare stuckit ut hakan och sagt att jag tror att Brynäs är ett av fyra semi-finallag.
På pappret har brynäs utan tvekan den svagaste truppen av alla elitserielag, men jag hoppas på att tränarduon ska kunna bygga en lagmaskin som vinner matcher.

Jag är spänd av förväntan men även livrädd för att jag i höst ska få äta upp min kaxighet och bita på naglarna i läkerolen då vi möter Malmö, Rögle, Luleå, Aik och Leksand i kvalserien....

Nu blir det löpträning, jag tänker så bra på hockey då:)

kram

Update:
 efter påtryckningar..... kör vi den igen..

http://www.youtube.com/watch?v=lOdWeyNTEX8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback