vad säger man? småbarn

Cragus har fått storhetsvansinne. vinst igår med 5-1 å han börjar festa somden versta landslagsstjärnan, kallar mig lögnare osv;)

Denna kommentar damp ner i min blogg inatt... vid 2.. bara någon minut damp det ner ett sms från Lillemannen med texten:
" Kolla din blogg"

Detta e vad jag såg:

 

Hej bloggen!"

tänkte bara så att ni vet idag körde vi shothockey..
dvs 1shot per insläppt mål..
Det slutade med
4-2
2-3
5-2
8-2

20 shotar till Schamrtin Schmargus och sen gav han upp.. ops!

För er som inte känner till historien så har Cragus och Lilleman de värta dusterna när dom spelar nhl 2008 på xbox. Normalt brukar det vara hånfulla kommentarer, glåpord och handkontroller som flyger.

Nu har dom alltså tagit det till en helt ny nivå.
Kommentar på detta?

Lillrmann.... han är en halvalkis som borde ta en mattekurs, 20 shots? jag får det till 19(4+2+5+8=19)
och gällande cragus så.,
Kommer han INTE jobba idag , men däremot KOMMER han behöva gräva fram handkontrollen från väggen i lägenheten...

Sköna är killarna ivarje fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback