radiostyrd

Dagen har ju inte varit speciellt mysig.

stapplade i säng runt halv 5 imorse.

Det hela började med ett sms från Lillemannen:
" Öl ikväll"

45 minuter senare missade jag tåget in till stan och jag ljuger inte när jag säger att jag fastnade med näshåret mellan dörrarna på tåget. så nära var jag att hinna.

Väl inne i stan mötte jag upp Lilleman. Han hade haft sällskap med Fittja Gangster och bröt när han kom upp från tunnelbanan.

Vi gick till kellys och söp oss stupfulla på 400 spänn  eller vad sägs som 4 bira och 6 shots för 400spänn:)

därefter vidare til Helens bar:)
Där tog det inte många minuter innan lilleman hade  hittat " två snygga" brudar till oss.
Det var två skåp som inte borde få kallas brudar.
Jag har träningsvärk efter " mitt skåp" då jag försökte hålla henne på ett avstånd så jag inet skulle bli ihjälstampad.

VId halv 4 rycket åt vi på mcdonalds å träffade  tre människor som stod i mitten på vägen.

2 kilar å en tjej.

jag sa:
" ni vet att ni står mitt i vägen va"

kille 1:
"XXXXXX" säger ngt drygt som  jag inte hör men lilleman gör tydligen:

Lileman:
" det kommer en Van snart så ni kan ju stå kvar"

Taylor:
" ja jag bryr mig inte om ni dör... eller ni två kan få leva.. pekar på tjejjen å kille 2"

kille 1
" VA SARU?"

Lilleman:
" Ja vi pratar med dig .. BURKEEEEEN"

jag skrattade så jag gjorde grisljud från näsan  å ögonen tåras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback