plötsligt bara händer det.

man slumrar till i soffan bland folk å vaknar av sin egen fjärt. Man tänker:
" Var det soffan eller gjord...gjorde jag det.....?"

Man krökar å krökar å plötsligt ställer man sig upp å tänker.
" Shit hur fan blev jag såhär knall?"

Man vaknar upp bredvid en hårig sydamerikan å tänker:
" vad tänkte jag igår??... GAAAAAH jag har bitmärken på armen"

Man sitter i bilen å har begett sig från Plats A mot plats B. när man nästan är framme vid plats b tänker man:
" SHIT hur i hela friden kom jag hit.. har jag sovit? har jag kört på ngn"

Eller som idag:
 Ryssgym... det svettas å stånkar å stönas.... greker, chilenare, afrikaner å svennar trängs å bufflar runt vikter å maskiner...Plötsligt kommer Celine Dion- My heart will go on, och en svettig turk med kebabsås på tröjjan kommer fram å kramar om mig  å säger.. "tränar du mycket??" och man tänker:

" jag ska aldrig mer lyssna på celine dion"

nu blire lunch...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback