nytt liv dag 4

det nya livet sätter hela tiden kraktären på prov.
Idag var det fullt pådrag vid fikabordet på jobbet.
>Rulltårta, hembakta kakor och bullar, Raider( Läs twix) och glass.

" Ska du inte ha Calle", frågade en arbetskollega.

" Nää jag tar en kopp kaffe  å en CELLERIKVIST när jag kommer hem".

Alla skrattade lite elakt , eftersom dom känner till min diet.

I övrigt går det bra. Nu ska jag lyxa med en morot å Kaffe MED MJÖLK!!!

Idag fyller pappa år också.
Han blir 43 , det är ungt för en karl som var 32 när han fick mig.
Intressant å Grattis!!!

Ringde mor under dagen och frågade om vi skulle äta födelsedagsmiddag hemma hos dom.

" nej vi ska träna , ingen rast och ingen ro" sa mor.

Nåväl tänkte åka dit och överräcka en present i varje fall.. i flytande form... sånt gillar pappor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback