nu ska jag förarga cragus

på sistone har  jag inte betett mig helt okej.
det vet jag om.

jag vill att alla ska lyssna nu.
I idrott säger man ofta att när  någon gör ett uppenbart misstag är det inget man behöver påpeka för vederbörande eftersom vederbörande oftast vet om det själv.

Detta är fallet.

jag är en person som anser att man ska prata ut om problem man har. lösa dom direkt så att man kan skiljas som vänner eller stärka sin vänskap.

99% av folket jag hamnat i dispyt med är inte av samma åsikt, men jag måste säga att
Sandra, Brassen , Mokkling har skolats i samma skola som jag... hon vill lösa problem...ge det en andra , tredje och fjärde chans när båda gör fel ibland.... det värmer hjärtat....och kan säkert bli en stark vänskap.

dagens kram till dig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback