jag slutar aldrig fachineras

 Ni vet sånna där insändar-sms som finns i gratistidningarna.

typ:

" Du blonda kille i snickarmundering på tåget mot ropsten onsdag 22/10 kl 17.31. vi bytte blickar.. hör av dig....// EN trånande kvinna"

Jag tänker mig alltid att det e en fet jävel som skickar in en sån insändare.

Från killens perspektiv som kanske har en blogg kan det låta såhär:

"Såg en padda på tunnelbanan påväg hem idag. modell större hon verkade klä av mig med blicken.. jag gav henen kalla ögat men hon slutade inte. Sen tog hon upp en majonäsmacka å en stor cola ur handväskan... jag ville spy.. när hon var klar hade hon en stor klick majonäs i mungipan som jag inte kunde sluta äcklas av eller stirra på"


Men vad vet jag... jag brukar aldrig läsa sånna.. någon som sökt mig? någon? fet? smal? lång? kort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback