Jag firar 1000:e inlägget med att vara bitter

Jo ni hörde rätt govänner..
detta är Mr. Taylors 1000.e inlägg i bloggen
Hur kan man fira det bättre än att vara bitter, nu när jag inte får fira med löst....

för det första.
Vissa människor.. skåningar i synnerhet, eller reservdanskar som jag kallar dom, är ett humorlöst släkte...
jag vet inte om det är dialekten eller att folket som bor där är hjärnskadade efter all gödsellukt dom sniffat in.

för det andra.
Supportrar som säger :
" Fan dom måste ju kämpa för att vinna" , när dom inte själva är villiga att kämpa borde skjutas.
Lägger man ner en klubb om man förlorat två matcher i rad eller går spelarna till en annan klubb?

för det tredje.
Murphy, ni vet han som la fram teorin om alltings djävlighet, varför är han så evig.
städade igår. glömde mattorna ute- idag spöregn
jag städade igår, beredde mackor med marmelad på- tappade dom med maremeladsidan nedåt
jag städade igår,  skulle laga lunch nyss- pasta över hela golvet.

för det fjärde
Ikväll ska jag se hockey. jag ska ha löst i bilen å lyssna på lovesongs.. kanske fälla en tår eller två över alla människor som tycker illa om mig å kanske en för att det faktiskt finns en person som tycker om mig....( se nummer 5)

sist , men inte minst, för det femte.
Cragus är en rolig och snäll kille, aningens skev, men han blir ändå utklassad av mig i skevhet - han gillar att äta skräpmat, löst och sikta X.
Hans favorituttryck är precis som mitt:
" jag tar tag i träningen på måndag"


ps.
föresten vad ere med vin och kvinnor?
det verkar ju vara som heroin för en heroinist
löst för godisprinsen
xbox för cragus
proviva för kerstin
och ny toarulle på muggen för taylor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback