idag blir det äventyr

strålande solksen ser jag genom fönstret... underbart.
Idag ska min diet tydligen sättas på ett rejält prov.

Det e lite som det var att sova över hos en kompis när man var liten detta.
Ni vet när man vaknat å inte riktigt vet när den andre( Maar ) ska vakna.... Har ju hört att hon gillar att sova.
kanske får knyta på mig löparpjukken å köra en vända.

Vi ska tydligen göra Skellefteå idag, staden där inte ens Mcdonalds finns längre... HALLÅ??!?!?!!?
Sen i eftermiddag ska vi tydligen åka med EVA till Luleå för att kolla basket...

Eva är mest rädd för att hon inte ska få ngt att äta efter träningen  hennes.
Jag är mest rädd för att det är 13 mil  bort ( hur långt e det egentligen)
Vad Maar anbelangar så är hon mest rädd för att vi inte ska hitta ngt ställe på vägen som säljer löst.

Jag försökte lugna henne med att jag skulle ta med en thermos kaffe och morötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback