hur kan jag?

vad är det som driver mig till att gå ut att springa när det blåser storm, spöregnar, är 4 grader , jag är trött, hungrig och magen känns som den ska explodera.?

MOTIVATION!!!!  och en järnvilja.

Eller om vi ska vara allvarliga för en sekund.
Bilen stod hos familjen Cragus i Enskede.

Det var länge sen jag varit med om ngt liknande
7 kilometer  och jag led varje steg.
att det är jobbigt, blåser och regnar det har jag inget problem med, men när det känns som om man ska dajma( läs bajsa) ner sig varje steg man tar då är det fan i mej inget nöjje alls i det,

Men så när det var ca 800 meter kvar så tog jag ett snesteg på en trotoarkant.
Stöten i kroppen gjorde att min fisring öppnade sig och det ekade ut i ett förlösande:

*BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAK*

tyvärr hade jag inget tidtagarur, men jag tror det var världsrekord-fart på de sista 800 metrarna.

Nu ska jag hem till mamma å tvätta å äta mat.

Puss

dagens filmtips:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback