hemmaplan

Tillbaka till i storstan efter en helg i norr, I Skellefteå närmare bestämt.

Helgen har varit fantastisk och jag hoppas kunna åka dit snart igen.
Det är som ett annat tempo där uppe. Gemytlig stämning och frisk luft inte minst.


Helgen har gått i sportens tecken.
I torsdags var vi och kollade när Skellefteå Aik tog emot Brynäs. Matchen slutade 5-2 till hemmalaget.
På fredagen var det Basket som gällde. Plannja tvålade dit 08Stockholm så att det sjöng om det.
Lördag match för Saik igen . vinst denna gåg mot Modo med 4-2.
Söndag eftermiddag var Djurgården på Besök och fick stryk av sunnanå med 1-0 i Damallsvenskan.

Helgen i bilder.
" Det var tätt med besöken i Skellefteå kraft arena"

" Mycket hände i skellefteå. Bland annat träffade jag Lokal och rikskändisarna StenGeorg."

" efter mycket påtryckningar från Eva , provade jag tillslut KOKT blodpudding.. hur det smakade?? 'Pass'"
" jag fick ett 'fem i tre' ragg"
" tidseffektivt var ordet. Nytränade eva åt cecarsallad och halvnyktra maria assisterade. själv satt jag i baksätet å sjöng å drack öl. Det gäller att vara tidseffektiv... även fast det "BARA" var 13 mil till Luleå!!!"
tage danielsson var där...
" Kan man annat än tycka det är vackert??"

" Tillsist... hur glad blir man över skellefteåvinst.. stämningen var på topp och" vågen " rullade runt inne i arenan...., men vem är det egentligen... Sten eller georg??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback