hade feven sånt inflytande på svenska kvinnor?

jag undrar... det måste varit så
" Bränn Bh.n " sjöng rapparinnan från stockholms förort.

jag har idag sett x antal brända bhar, eller snarare jag har sett x antal bröst som inte haft ngn bh.

De som mest anammat fevens budskap verkar vara kvinnor 50+ med enorma bomber.
jag var nära på att kräkas när jag såg en sådan.. stor som ett hus...enorma meloner... ingen bh...

tuttarna studsade upp och ner. ena sekunden kunde man inte avgöra vad som var bröst  å vad som var dubbelhaka och i nästa sekund kunde man inte avgöra vad som var fettvalkar å vad som var bröst.... lägg där till en vårtgård som var stor som en planet...

fy fan..
jag säger
" SPÄNN BH.n!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback