en hemmakväll med Nicke

Fredagen blev , som vanligt,  en kväll med alkohol.

Jag , Nicke, Natta och >Tobbe F satt och hinkade i oss plattor med öl och 2 flaskor shot:)

Lagom på lyset var vi allihopa när lite annat löst folk anlände.
Nicke och Natta drog på krogen.
Jag och Tobbe F stannade kvar och höll ställningarna.


Sent på natten hade Tobbe och Brallen hittat varandra och lika så Tombola TOM( Fnattas ragg fårn patricia) och Natta som alal låg å skedade på varsin kant.

Imorse var det ett segt  gäng.
Brallen hade fixat smaskig frukost och Fnatta fick orgasmkänning varje gång on smakade på Mackan.


Ikväll får vi se vad som sker.,,

"Say no more"
"Hörde jag shot- fnatta and me"
" Natta på G, jag tror jag tycker hon e lite väl högljud"
" Hunken har landat"

"Utstängd i kylan"
Årets bild till vänster och tombolaTom till höger"


Tack för igår Lilleman, ikväll kör vi väl igen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback