drömma lite får man

jesus.. luleå. dom klarade det grabbarna.
luleå är ett lag vi bör ha bakom oss när serien e slut för att undvika kvalserien.

" herr markström spelade stabilt..:) På lördag väntar Linköping i Läkerol Arena"

"passade på att lira en match i Elitserien:) man kan väl bara drömma om resultatet ... eller?"



Förövrigt lyckades jag med en bragd alldeles nyss.

Hade gjort mig lite korvstroganoff med pasta.
jag hade innan ställt ett glas med mjölk på golvet i vardagsrummet.
När jag micrat klart maten så ringde telefonen inne i vardagsrummet.

Jag rusade ut genom hallen. snubblade på dammsugaren och tappade tallriken med korvstroganoff på golvet.
i samma vända lyckades jag lägga ett perfekt krokben på mjölkglaset så att all mjölk( förutom ca 5 ml i botten) rann ut på golvet.

PS. Jag hann inte svara DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback