diiifens ävrybady

vi for till Luleå, " Bara" 13  mil som sagt, för att kika på Plannja som mötte 08/shtlm i basket.
Lika ensam brynässupporter som jag var i Kraft Arena i torsdags. Lika ensam 08-Supporter var jag igår.

plannja mosade 08.

på vägen dit plockade eva upp oss efter sin fotbollsträning.
vi , jag och maria, hade ätit middag innan och druckit vin å öl.
I bilen sen satt eva ( nykter chaufför ) och åt en sallad. maria som inte var helt nykter styrde och jag sat i baksätet å sjöng hejjarramsor och sänkte ett par Bira......

Jag skulle vilja höra bortförklaringen vid ett eventuellt stoppande av polisen:D

på vägen hem visade tjejjerna skellefteå från dess vackraste sida.
Tyvärr var utsikten numera skymd av massa träd och sly....

Vidare hem till Eva , där somnade hon... det brukar hon tydligen göra nu, sen en månad tillbaka enligt eget utsago.


Idag  ska jag göra intervju med Sten-georg under matchen mot Modo.
Det ska bli kul.

Ikväll är det tydligen galej
OCH NU ska jag duscha och sen fika tydligen
men först bjuder jag på en låt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback