Det är är den skepsis Brynäs tvingas möta

Tomas Ros på aftonbladet får idag symbolisera den skepsis årets upplaga av Brynäs tvingas möta.

Jag har sett alla matcher  2 på plats å 5 på tv. och jag tycker att det är orättvist att säga att motståndarna inte nådde upp i normal kapacitet, att brynäs hade tur eller att domarna tog några konstiga utvisningar som gjorde att brynäs kunde vinna matchen.

Årets Brynäs, är som jag sagt förr, inte något stjärnspäckat lag, men inte heller några blåbär.
Brynäs iår är ett starkt lag med spelare som vet att det krävs hårt arbete  varje match för att vinna.

Så snälla ni. sluta att vara så Anti Brynäs. Gläds istället att vi brynäsare, fans till sveriges mest klassiska klubb, får vara lyckliga serieledare. För Brynäs är bra och jag tror dom går till slutspel...

Nu är ni varnade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback