date på herranas?

vi begav oss från en trevlig förfest hemma i eneksde in till stan.
 halva gänget drog ngnstans å halva gänget drog till oxid.

Det var inte jättebra drag där å det var en trött skara som stod på dansgolvet.
Höjdpunkten var när Lillemans bror, Tobbepolaren, frågade om jag skulle med å pissa.

" ja", svarade jag.

När vi kommit ner till toaletterna gjorde han en gest med huvudet att jag skulle gå in på en av toaletterna så att vi båda skulle vara på samma.

" Nej fan , detta klarar  jag inte av" sa jag.

" Han fäste blicken i mig å sa:
" Du kommer inte att ångra dig".


vid detta laget trodde jag han var en homppsykopad som skulle släa av mig.

Pulsen sjönk å andningn gick ner när han slet upp två  staröl från fickorna.

Å där stod vi å drack pissljumen öl vid pissoaren..

Vilken upplevelse:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback