dagens utelista ( saker man gör när sötsuget fallar på)

jag börjar , precis som i tysk porrfilm, bakifrån.

5) "Ät en sallad å drick en vatten"
Kommentar: Javisst. funkar i 10 minuter.. uselt.

4) "Käka en skalad morot och drick en kopp kaffe"
Kommentar: Det tips jag höll fast vid längst, men allvarligt.. vad skulle ni välja en påse löst eller en påse morötter?

3) " Ät bara ett par bitar godis och var sen ståndaktig"
Kommentar: Okej, du som skrev detta tips känner mig tydligen inte så väl. jag kan varken dricka " ett par" öl eller " ett par" bitar löst.

2) " Gör något annat, typ motionera då går sötsugen över"
Kommentar: Detta var min ide. jag försökte intala mig att det var så. men allvarlig. jag har aldrig varit så sugen på löst som efter motion.

1) "Borsta tänderna.. det e som att äta löst"
Kommentar: Detta måste vara det mest idiotiska ngn någonsin sagt.. Jag försökte.. men allvar. det funkar inte och när man inte kan motstå skålen med löst smakar de första bitarna skit vilket betyder att man slösat tandkräm, tid och LÖST!!!

fortsätt gärna komma med tips.

Ps. När ni kommer hem efter jobb/ skola. byter ni kläder då elller ser ni ut som på jobbet/ i skolan hemma oxå?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag duschar, byter kläder till det mjukaste jag har, sjunker ner i soffan och kikar tv, tills det är dags för annat, då byter jag om igen. men först av allt så bajsar jag!

2008-10-14 @ 16:18:35
Postat av: carl

föregående kommentar är skriven av den fd bloggerskan " HOCKEYFRUN"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback