båten volym 3

efter att hallt låda hemma hos fnatta, lilleman   å cragus ( mycket trevligt för övrigt, å vilken fin matta dom hade). och sandra å cagge hade avlägnasnat sig för att " samtala" ( läs cragus skulle nog dronta henne".
så hamnade vi på fjolljollen- PATRICIA.

Patricia
är lite som facebook fast live. det kommer alltid gamla kompisar å " livepokar" en . och  så blir man ju såklart " vän" med massa okända människor:D

hur som helst.. efter att inte haft någon lycka med att laga någon mat på kvällen förstår ni ju alla att kvällen kom att bli ett tecken i stupfyllans tecken.

efter att ha pratat med en gammal flamma från förr som bjöd på öl och en shot så var jag stupfull.
hela världen började gunga.

Jag mötte lillemans sandra i ddörren påväg ut från båten hon sa:
" hur ere, du ser inte så pigg ut"

jag svarade:
" aaah de e riktit... ere inte du som e LOLLO"

tog en taxi hemåt.

" vart ska du " frågade taxichaffise.

" aspudden " svarade jag.

där efter började förlängingen. jag tog sikte på saker långt fram för att inte hela världen skulle snurra.

i hornstull, ca 3 kilometer hemifrån säger jag:
" du kan stanna bakom den bilen där"

så gjorde han.
jag hade inte stannat bilen för att kila upp till någon skön donna, nej jag var tvngen att SPY!!!

efter att stått lutad över ett täcke och  låtit som en dålig kopia av Rammstein tog jag en liten promenad.
en 1,5 timmes liten promenad hem....

jag var inte stadig direkt , vinglade fram å tillbaka,,,

Nu vaknade jag alldeles nyss på Köksgolvet.. vattnet rann från kranen och kylskåpsdörren var öppen.
magen kurrade fortfarande, så jag förstod att jag gjort ett tappert försök till att laga käk, men att det förmodligen grusades när jag " bara skulle vila lite" på köksgolvet.

så föregående två veckors utgångar på fjolljollen med bitmärken på armarna förljdes upp med ryggont.

Carl is undrar: Kan man gå ut på jollen utan att få kroppsliga och psykiska krigsskador....

nu ska jag äta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback