4-1

Skarpan van premiären mot salem med 4-1
Cragus stod för en kasse, men 2 utvisningsminuter..
detta innebär att brallen ska få en  grpgg av cragus, medans jag INTE får ligga Fnatta.

Däremot!!!
vann jag ett vad mot brallen.
jag påstod att
" tre bra brassar bar bert" blev samma sak om man läste det framifrån som bakifrån.
Jag inkasserar 2 groggar!!!!

i övrigs om matchen.
Fru C satt å pratade om Hemorojdstretching på isen.
Fnatta letade febrilt efter  någon som hade " JÄTTEN" som namnskylt på matchtröjjan, Lilleman stod å trodde han var Nhl-scout och raggade på 14åriga salemsflickor med blått hår. lillemans bror gjorde 2103 kronor i vinst då han sålde öl och korv till ett fullsatt skarpan-utvisningsbås.

och vad Brallen anbelangar... hon såg inte en minut av matchen... Hon hade fullt upp att leka i snöhögen som ismaskinen tömmer snön i....
det var första gången hon såg snö,
Som ni alla vet kom hon förra torsdagen till sverige PÅ EN FLYTANDE DÖRR!!!

Nu lite mat å sen iväg till gänget för " EN ÖL"

Good luck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback