När det går för långt

Igår när jag var påväg hem från jobbet såg jag en syn jag aldrig mer kommer vilja se....

Jag har inget emot feta människor.
jag anser att det är upp till var och en och bestämma hur man vill se ut och må.

Jag säger inte att man måste väga maten och träna 20 timmar i veckan på gym ,

Nej , nej.

Lev och må som du vill är mitt tips.

Men det jag såg igår.

En kvinna. 120pannor + som var ute ¨på en joggingrunda... I hotpants, knästrumpor och midjetröjja.

Hade det varit en polack eller est.. hade jag kanske kunnat tro att det var ett fnask på flykt från sin Hallick.,,, men det var uteslutet i detta fall..

Please spare me... dete skitbra att ni e peppade och vill något... men kan ni inte börja lite mjukt.. en mjukstart..

å då pratar jag inte om det mjuka som svallade fram och tillbaka i takt med hennes löpsteg... eller ska jag säga löp-has.


Tack för mig..

bittra hej!!!!




fortsätt rösta!!!

Aktuell ställning:
Vicke P  14 poäng
Niklas, Ulrika  7 Poäng
Chrille p  5 poäng
Per           3poäng
Malin, Loppan 2 Poäng vardera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback