Jag ljuger så bra!!!

Idag löningsfredag.. proppat på systembolaget... tur att jag inhandlade t-röd på OK/Q8 igår.

nåväl ...

hade ärenden i Farsta C ( ett shoppingcentrum utanför sthlm).
När jag skulle sätta mig i bilen hör jag en stämma säga:

" HEJ CARL!!!!!"

jag vänder mig om och ser Rebecka , en gammal klasskompis...

" Hej" säger jag tillbaka.

Hon sneglar in i min bil , där  förutom 20 kilo mög( skräp)  även Vicke Ps barnstol fanns.

" Jasså , du e pappa nu" , frågade hon.

"Jo , andra ungen kom förra året", ljög jag
" det gäller ju att knoppa av sig i tid" , fyllde jag kvickt i.

" Gud vad roligt " , utbrast Rebecka.

Efter lite kallprat och Ointressanta fakta om hennes liv , satte jag mig i bilen. startade densamm, åkte iväg ett par meter och började okontrollerat fnissa åt min lögn..

Eurovision imorn..

tra la la.. Jag ljuger så bra..


passande.


För övrigt:
" En back med bra spelsinne och hyfsad skridskoåkning. Han är bra offensivt. Stark och orädd i sitt spel. Han gör dock för många misstag och är ibland nonchalant med pucken."

så skrivs det om Ola Svanberg, brynäs nyförvärv på backsidan!!

Jag kommer OOOOsökt att tänka på en viss Taco-kung ( Tommy Sjödin) i tidiga år.. Skrämmande hur saker och ting kommer igen, precis som mor min alltid hävdat!!!

nu ska jag äta gräslök!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nope, d va inte du som kom :( ........

Pysspyss igen

2008-05-23 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback