vårkänslor igen?

Var uppe och handlade blommor på Slottsträdgården.
Där har jag varit många gånger å känner tjejerna som jobbar där.

När jag skulle betala säger en av tjejerna:

" var det bra så?"

jag replikerar:
" ja tack " och ler.

Sen säger hon:
" å jag vill ha ngt man blir tjock av"

jag kollar frågande på henne och ler lite generat( läs: gayigt)

Hennes kollega bryter in och plockar upp en calippo ur frysboxen som står bredvid kassorna  .

Tjej ett säger nu:
" Kan du fixa en sån.....(paus i 5 sekunder) med spermasmak"

jag är nu generad och alldeles till mig i trasorna.

jag betalar och säger hejdå.

När jag går ut ur handelsträdgården säger tjejen.
 
" hoppas du kommer.. varje vecka..."


Är det vårkänslorna som spelar damerna ett spel.. eller vad fan ere med detta?

Experthjälp?

*ler gayigt*

Kommentarer
Postat av: cargus

Hala ut dronten, så styr du upp de dära..
har hört att du ba behöver stå i dörröppningen å bocka in den.. GÖRT!!

2008-03-05 @ 14:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback