Tagen med brallorna nere:$

<Jösse... Känner ni igen er?

Du åker bil... Motorväg... Långt från ingenstans... Du är så pissnödig att du  inte vet vart du ska ta vägen...
Du låter blicken svepa genom bilen för att hitta eventuella, cola-flaskor, plastpåsar eller yogurtpaket för att pinka i.

Du inser snart att du har två alternativ.
 1 ) Pissa ner dig
eller
2) stanna och ställa dig och pinka för allmän beskådning.

Jag var i den situationen idag...
Jag valde att stanna kärran vid vägrenen och remmade upp till en liten skog.
Ställde mig och pinkade... EN lättnadens suck hann jag dra innan jag hörde en stämma:

" Jasså, du behövde oxå lätte på trycket lite, höhö"

Det var lastbilsjocke som hade stannat sitt ekipage för att pinka.

Jag fnissade för mig själv när jag remmade tillbaka till bilen... jag hade blivit livrädd och ertappad med Brallorna nere....

Fy fan vilken upplevelse!!!

"Snacka om att ertappas med brallorna vid fotknölarna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback